A FOGKŐ ELTÁVOLÍTÁSA NEM CSAK ESZTÉTIKAI KEZELÉS!!

Igen, a fogászati beavatkozások és megelőző kezelések legnagyobb hátráltatója, mondhatnánk kerékkötője a fájdalom, jobban mondva a fájdalom hiánya!

A lakosság legnagyobb része addig nem keres fel orvost, és legyen itt szó bármilyen egészségügyi területről, amíg nem érez szinte elviselhetetlen vagy hosszú ideig fennálló tompa fájdalmat.

Éppen ezért, az olyan eseteket, mint a fogkő megjelenése, felrakódása az emberek nagy része nem veszi komolyan.

Pedig a probléma nem elhanyagolandó!

Amikor a foglepedék már kőszerű réteget képez, azt nevezzük fogkőnek. Ennek kialakulásához több tényező is hozzájárulhat, de a rendszertelen fogápolás, a helytelen fogmosás nagyban megkönnyíti a probléma megjelenését.

Milyen problémákat okoz a fogkő?

Elsőre talán a nagyon erős szájszag fog feltűnni, ami már önmagában is kellemetlen jelenség. De ez csak a legkisebb rossz.

Nagyobb veszélyt jelent a fogkövek kialakulását kísérő fogínyvérzés, a fogíny érzékenysége, a gyorsabb fogszuvasodás. Majd a további baktériumok megtelepedése okozta fogágy-gyulladás, később csontpusztulás és végül a fogak kilazulása, elvesztése.

Mindezek az időben elvégzett fogkő-lerakódások eltávolításával könnyedén megelőzhetők!

Fogkő-eltávolítás-fogpolírozás-Budapesten-

A fogkő eltávolítsa általában nem vesz túl hosszú időt igénybe, hiszen legtöbb esetben egy magas frekvenciás készülékkel „lerezegtetik” a fogfelszínről a fogkövet.

Azonban itt meg kell említenünk, hogy a fogíny alatt is előfordul fogkő lerakódás, ami további problémákhoz vezethet- például egy fogorvosi beavatkozás során az ilyen fel nem tárt és el nem távolított fogkő a kezelés során vagy után gondot okozhat (gennyesedés, nem megfelelő gyógyulási folyamat, stb). Az íny alatti fogkő eltávolítása mechanikai úton, kézi műszerekkel történik, általában helyi érzéstelenítés mellett.

Ön is úgy látja megjelent a fogfelszínén sárgás, barnás elszíneződés?

Jelentkezzen be hozzánk most!